ٹریلر ریویو’وجود‘: چھوٹی عید کی بڑی فلم

’وجود‘ چھوٹی عید کی سب سے بڑی فلم کیوں؟ فلم کا مقابلہ واٹس ایپ اور فیس بک سے کیوں ہوگا؟ فلم میں ایسا کیا ہے جو کسی پاکستانی فلم میں آج تک نہیں ہوا؟ وجود کا ٹریلر کیسا ہے کیا بتاتا ہے؟ وجود کی ’طاقت‘ ہی فلم کیلئے” خطرہ“ کیسے؟ کیا ”وجود“ کا ٹریلر اب تک پاکستانی فلموں کے ٹریلر میں سب سے بہترین ہے ؟

جاوید شیخ کو اپنی ’فلم‘ پر اتنا بھروسہ کیوں ہے؟ وجود کا ٹیزر دیکھنے والے ٹریلر کو دیکھ حیران کیوں ہوں گے ؟ وجود میں ’قسمت کا دھنی‘ کون ہے؟ جاوید شیخ کے کردار کے پاس ’وہ‘ کیا ہے جو ’طیفان ٹربل‘ کو یا ’طیفا‘ سے یہاں ٹرانسفر ہوا ہے؟ آئیے وجود کے ٹریلر اپنے زاویے سے دیکھ کر پرکھ کر ان سوالات میں سے ایک سوال چھوڑ کر باقی کے جوابات ڈھونڈنے کی کوشش کرتے ہیں۔

وجود کا ٹریلر ایک تیز رفتار مہنگی گاڑی کے حادثے سے شروع ہوتا ہے اور یہ خطرناک حادثہ ”غفلت“ ہے یا پھر کوئی خطرناک ”سازش“ یہ تو فلم دیکھنے کے بعد ہی لوگ جان پائیں گے لیکن ابھی” ٹریلر“ دیکھنے سے ایک راز آدھاتو کھل گیا کہ ’وجود‘ کے ٹائٹل میں”جے“ کا رنگ خون کی طرح ”سرخ“ کیوں ہے۔

ابھی یہ راز پورا کھلتا نہیں کہ ٹریلر دیکھنے والے ’مسٹری‘ کی بھول بھلیوں میں گُم اور سوالات کی ”الجھن“ میں پھنس جاتے ہیں۔ کیا دانش تیمور کا ڈبل رول ہے؟ دانش تیمور کو لالچ دینے والا کون ہے؟ وہ کیا چاہتا ہے؟ دانش جیل کیوں پہنچ جاتا ہے؟دانش سے ملنے جیل کون آتا ہے؟ جاوید شیخ کون ہے؟ کیا جاوید شیخ کا کردار مافیا کے ڈان کا ہے؟ کیا وہ ولن ہیں؟

یا وہ پولیس والے یا پھر خفیہ جاسوس ہیں؟ جاوید شیخ دانش کو پھنسانے والا کردار ہے یا اس کو بچانے والا؟ اصل ولن کون ہے؟ یہ سازش ہے کیا؟ کیا کہانی کا کوئی فلیش بیک ہے؟ مٹی کو چھو کر اسے سونا بنانے والی حسینہ کون ہے؟ دانش کی دلہن کوئی اور ہے اور ساتھ مرنے والی بات کوئی اور کیوں کرتا ہے؟ ندیم اور شاہد کا کیا رشتہ ہے؟ کیا ان دونوں کا کوئی ماضی ہے جس کی وجہ سے دانش سازش میں پھنستا ہے ؟

اب تک یہ ریویو پڑھنے والے اور ٹریلر دیکھنے والے سمجھ گئے ہونگے کہ بدلہ، دھوکہ، غداری، انتقام، ڈر، خوف، دہشت، محبت اور رشتوں کی یہ ’کرائم ڈرامہ اسٹوری‘ تھرل، سسپنس، مسٹری، ایکشن یعنی ’سرپرائزز‘ سے بھرپور ہوگی۔

ٹریلر دیکھنے والوں کو اِن سارے سوالات کے جواب میٹھی عید پر اِس ’فُل انٹرٹینمنٹ‘ فلم کو بڑی اسکرین پردیکھنے سے ہی ملیں گے۔

ٹریلر میں مہنگی دوڑتی اڑتی تباہ ہوتی ہوئی گاڑیاں، دریا پر معلق پل، بڑی ہائی ویز، ساحل اور گہرا سمندر وہاں پر موجود پر آسائش جہاز، ٹیک آف کرتے طیارے، عالیشان گھر، ہوٹل، ریستوران اور آفس، اندھیری جیل، جدید اسپتال، خوبصورت لیکن خطرناک کھائی، بلند مقام پر سوئمنگ پول، زیر سمندر سرنگ، چٹیل میدان، لہلاتے پھول، برفیلے اور سبز پہاڑ اور دلفریب ملبوسات اوپر سے ملٹی اسٹار کاسٹ بتاتے ہیں کہ فلم کا بجٹ عید پر ریلیز ہونے والی باقی فلموں سے کافی زیادہ ہوگا۔

شیئر کریں:

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress