ادھیڑ عمر بالی ووڈ اداکار کی نوجوان لڑکی سے شادی

ممبئی: بالی ووڈ فلم باجی راؤ مستانی میں اداکاری کے جوہر دکھانے والے اداکار ملند سوہن ازدواجی بندھن میں بند گئے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق 52 سالہ بالی ووڈ اداکار ملند سومن کی اپنے آدھی عمر کی نوجوان لڑکی انکیتا سے دوستی کافی پرانی تھی جس پر انہیں تنقید کا نشانہ بنایا گیا تاہم اب اداکار نے ان سے شادی کرلی۔

اداکار کی دوست کے اہل خانہ کو عمر پر اعتراض تھا جس کے بعد انکیتا نے اپنے اہل خانہ سے نجی تقریب میں ملند کی ملاقات کروائی اور پھر وہ شادی کے لیے راضی ہوگئے۔

فلم اسٹار کے قریبی ذرائع کا کہنا تھا کہ انکیتا کے اہل خانہ کو ملند کی عمر پر اعتراض تھا کیونکہ لڑکی کی عمر ابھی 26 سال کے لگ بھگ ہے جبکہ میرا دوست 52 برس کا ہوچکا، جب اُن کے اہل خانہ اور عزیز و اقارب نے سومن سے ملاقات کی تو شادی کے لیے رضامندی ظاہرکردی۔
باجی راؤ مستانی کے اداکار نے اپنی شادی کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں جو بہت تیزی کے ساتھ وائرل ہوگئی اور لوگوں نے اُن کے اس اقدام کو سراہا جب کہ کچھ صارفین نے انہیں تنقید کا نشانہ بھی بنایا۔

واضح رہے کہ ملند سوہن کے اہل خانہ اسکاٹ لینڈ میں مقیم تھے کہ اُن کی وہی پیدائش ہوئی بعد ازاں 7 برس کی عمر میں اُن کی فیملی انگلینڈ منتقل ہوئی اور پھر 1973 میں وہ اپنے اہل خانہ کے ہمراہ واپس بھارت آگئے۔

قبل ازیں ملند نے سن 2006 میں فرانسیسی اداکارہ مائی لین جمپانوئی سے پسند کی شادی کی تھی جس کے بعد اُن کی 2009 میں علیحدگی ہوگئی تھی اُس کے بعد اُن کی انکیتا کے ساتھ معاشقانے کی خبریں میڈیا کی زینت بنیں۔

شیئر کریں:

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress